Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

CONSULTA PÚBLICA

DILLUNS 13 NOVEMBRE 2023

Amb l'objectiu de garantir la participació dels ciutadans en el procediment d'elaboració de normes amb rang reglamentari, i en compliment del que es disposa en l'article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es sotmet a consulta pública, la necessitat d'aprovar un regulador del canal de denúncies del portal web de l’Ajuntament d’Olius.

El  marc  en  què  es  planteja  la  nova  norma  és  el següent:

Antecedents:

Actualment no es troba vigent cap Reglament regulador del canal de denúncies.

Problemes que es volen solucionar amb la norma:

Actualment, al portal web de l’Ajuntament d’Olius es disposa d’un canal de denúncies però en manca una regulació que n’estableixi el seu funcionament i límits. Alhora, es pretén millorar l’anonimat d’aquest canal. 

Necessitats i oportunitats de la seva aprovació:

Davant alguns problemes d’anonimat del canal de denúncies i la creixent fiscalització i exigència jurídica i econòmica de les actuacions de l’Ajuntament, es creu adient l’aprovació d’un reglament que proporcioni seguretat tant al ciutadà com a la mateixa corporació.

Objectius de la norma:

Amb l’aprovació del reglament de denúncies es pretén prevenir i detectar qualsevol tipus de conducta irregular, il·lícita o delictiva que pugui tenir lloc en el desenvolupament de les funcions de l’Administració.

Data inici consulta: 14/11/2023

Data finalització consulta: 24/11/2023

Adreça de correu electrònic per les aportacions dels ciutadans: ajuntament@olius.cat.

Fitxers adjunts